مسیرت مشخص امیرت مشخص نکن دل دل ای دل بزن دل به دریا
چهار شنبه 4 تير 1398برچسب:, :: 11:57 ::  نويسنده : بیان حقایق در فضایی آرام و بدور از توهین

 بر کسی پوشیده نیست که اسلام در زمان پیامبر و به خاطر رشادات سرداره بی انتها شجاع ایشان حضرت امیرالمومنین علی (ع) حفظ وگسترش پیداکرد.. اما ببینیم در کتاب های اهل سنت اسلام بعد از رحلت پیامبر (ص)توسط چه کسی گسترش میابد به حدیث زیر دقت کنید:

 در صحیح بخاری از قول پیامبر آمده است که اسلام توسط یک فاجر و فاسد گسترش میابد..

2897 حدثنا أبو الْيَمَانِ أخبرنا شُعَيْبٌ عن الزُّهْرِيِّ ح وحدثني مَحْمُودُ بن غَيْلَانَ حدثنا عبد الرَّزَّاقِ أخبرنا مَعْمَرٌ عن الزُّهْرِيِّ عن بن الْمُسَيَّبِ عن أبي هُرَيْرَةَ رضي الله عنه قال شَهِدْنَا مع رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم خيبر فقال لِرَجُلٍ مِمَّنْ يَدَّعِي الْإِسْلَامَ هذا من أَهْلِ النَّارِ فلما حَضَرَ الْقِتَالُ قَاتَلَ الرَّجُلُ قِتَالًا شَدِيدًا فَأَصَابَتْهُ جِرَاحَةٌ فَقِيلَ يا رَسُولَ اللَّهِ الذي قُلْتَ إنه من أَهْلِ النَّارِ فإنه قد قَاتَلَ الْيَوْمَ قِتَالًا شَدِيدًا وقد مَاتَ فقال النبي صلى الله عليه وسلم إلى النَّارِ قال فَكَادَ بَعْضُ الناس أَنْ يَرْتَابَ فَبَيْنَمَا هُمْ على ذلك إِذْ قِيلَ إنه لم يَمُتْ وَلَكِنَّ بِهِ جِرَاحًا شَدِيدًا فلما كان من اللَّيْلِ لم يَصْبِرْ على الْجِرَاحِ فَقَتَلَ نَفْسَهُ فَأُخْبِرَ النبي صلى الله عليه وسلم بِذَلِكَ فقال الله أَكْبَرُ أَشْهَدُ أَنِّي عبد اللَّهِ وَرَسُولُهُ ثُمَّ أَمَرَ بِلَالًا فَنَادَى بِالنَّاسِ إنه لَا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ إلا نَفْسٌ مُسْلِمَةٌ وَإِنَّ اللَّهَ لَيُؤَيِّدُ هذا الدِّينَ بِالرَّجُلِ الْفَاجِر

الجامع الصحيح المختصر ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا، ج 3 ص 1114

آیا این فاجر و فاسد که بعد از شهادت پیامبر اسلام را گسترش میدهد چه کسی میتواند باشد؟؟؟؟؟؟عزیزان اهل سنت معتقدند چه کسی بعد از پیامبر اسلام را گسترش داده است؟؟؟؟آیا اهل سنت معتقد است عمر اسلام را بعد از پیامبر گسترش داده است؟؟؟؟

6215 حدثني إِبْرَاهِيمُ بن الْمُنْذِرِ الْحِزَامِيُّ حدثنا محمد بن فُلَيْحٍ حدثنا أبي قال حدثني هِلَالُ عن عَطَاءِ بن يَسَارٍ عن أبي هُرَيْرَةَ عن النبي صلى الله عليه وسلم قال بَيْنَا أنا نائم إذا زُمْرَةٌ حتى إذا عَرَفْتُهُمْ خَرَجَ رَجُلٌ من بَيْنِي وَبَيْنِهِمْ فقال هَلُمَّ فقلت أَيْنَ قال إلى النَّارِ والله قلت وما شَأْنُهُمْ قال إِنَّهُمْ ارْتَدُّوا بَعْدَكَ على أَدْبَارِهِمْ القهقري ثُمَّ إذا زُمْرَةٌ حتى إذا عَرَفْتُهُمْ خَرَجَ رَجُلٌ من بَيْنِي وَبَيْنِهِمْ فقال هَلُمَّ قلت أَيْنَ قال إلى النَّارِ والله قلت ما شَأْنُهُمْ قال إِنَّهُمْ ارْتَدُّوا بَعْدَكَ على أَدْبَارِهِمْ القهقري فلا أُرَاهُ يَخْلُصُ منهم إلا مِثْلُ هَمَلِ النَّعَمِ 
از رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلم (در مورد قيامت ) نقل شده است که فرمودند : در اين هنگام که من ايستاده ام ، عده اي ( را مي آورند) وقتي ايشان را مي شناسم شخصي بين من و ايشان آمده پس مي گويد بياييد . پس مي گويم به کجا؟پس مي گويد قسم به خداوند به سوي آتش . مي گويم ايشان را چه شده است؟ مي گويد ايشان بعد از تو به سوي گذشتگانشان به عقب باز گشتند .پس نمي بينم از ايشان کسي نجات يابد مگر مانند شتراني که رها شده اند( بسيار کم)

الجامع الصحيح المختصر ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا، ج 5 ص 2407

 حدیث بالا حدیث حوض نام دارد که نشان میدهد برخلاف نظر برادران اهل سنت که همه ی صحابه را بهشتی میدانند نظر پیامبر اینچنین نیست و میفرماید در قیامت صحابه در کنار حوض بر من وارد میشوند و کسی از آنها نجات پیدا نمیکند به جز عده اندکی...پس چرا  برادران اهل سنت بدون در نظر گرفتن اعمال صحابه همه ی آن ها را را اهل بهشت میدانند آن هم وقتی که در صحیح ترین کتابشان این موضوع رد شده است..برادران اهل سنت میگویند تمام کسانی که از السابقون هستند و یادر زیر درخت با پیامبر بیعت کرده اند خدا از آنان راضی شده و آن ها را داخل بهشت میکند..سوال اینجاست پس این روایت در کتاب شما چه میکند؟؟آیا صحابه ای که در کربلا در به شهادت رساندن سرور جوانان اهل بهشت دست داشتند بهشتی اند؟ قاتلین عمار و خلیفه سوم تان  که در این بیعت حضور داشتن نیز تا ابد بهشتی هستند؟آیا سازنده ی مسجد ضرار هم که فتنه اش در قرآن امده بهشتی است؟مگر میشود خداوند بدون در نظر گرفتن اعمال کسی را بهشتی و یا جهنمی کند؟تفسیر این آیه نزد اهل سنت اشتباه میباشد و ما با توجه به همان تفسیر این جواب هارا بیان میداریم وگرنه این آیه میگوید پیشگامان نخستین از مهاجر و انصار نه اینکه تمام مهاجر و انصار و پیشگامان در هرموضوع شامل افراد حداقل میشود نه اینکه شامل 120000 نفر شود...میتوانید موضوع بیعت شجره  و السابقون را به طور کامل در فهرست موضوعات مطالعه کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

با سلام خدمت شما عزیزان..وبلاگ پیش رو وبلاگی شخصی است که با استفاده از منابع معتبر تلاش کرده تا شبهات وارده به شیعیان را به طور کاملا منطقی و دقیق پاسخ دهد...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها